当社、製品/サービス、ポリシーなどに関するご質問
よくある質問
FAQページへようこそ。ここでは、よくある質問への回答をご覧いただけます。
1. 注文状況
2. 配送
3. 返品
4. 一般情報
5. 製品とお手入れ方法
6. 支払い方法
7. お問い合わせ
注文の状況
注文をキャンセル/変更できますか?
ご注文いただいた商品は、ご注文に応じて迅速に処理し、できるだけ早くお届けいたします。ご注文後の変更は承っておりませんが、1~2時間以内であればキャンセルを承る場合がございます。ご注文をキャンセルされる場合は、カスタマーサポート(info@sekkle.com)までご連絡ください。
注文が処理されるまでどのくらいかかりますか?
フルフィルメント時間とは、ご注文いただいた商品の製造にかかる時間です。フルフィルメント時間は営業日数で計算されます。
アパレル製品(Tシャツ、レギンス、ドレスなど)は2~7営業日
アパレル以外の商品(ポスター、マグカップ、携帯電話ケースなど)の場合は 2 ~ 5 営業日
ご注文の97.66%は5営業日以内に発送されます。また、50%以上は3営業日以内に発送されます。
ご注意ください:
発送所要時間には配送時間は含まれません。注文が目的地に届くまでにかかる時間を把握するには、発送所要時間の見積もりと配送所要時間の見積もりを合わせてください。
当社のフルフィルメント平均には、注文が保留される時間は考慮されません。
大量注文の履行には平均 3 ~ 5 日よりも長くかかる場合がありますが、それでも 7 日以内に履行されます。
1 回の注文で複数のコードをスタック/結合できますか?
いいえ、各注文で処理できるプロモーション コードは 1 つのみです。
注文を追跡するにはどうすればいいですか?
ご注文の商品が発送されたら、追跡情報を記載したメールをお送りします。追跡情報を含むこのメールが届かない場合は、アカウントにログインしてオンラインで注文状況をいつでも確認できます。
運送
オンデマンド印刷
オンデマンドプリント生産により、すべての商品はお客様だけのためにオーダーメイドで製作されます。これにより、従来の製造方法に比べて廃棄物を削減できます。Sekkleの製品を愛していただけるよう、私たちも心から喜んでいます。
追跡付きの配送を提供していますか?
はい、Sekkleの配送方法はすべて追跡可能です。ただし、一部の地域運送業者では追跡の品質が異なる場合があることにご注意ください。
Sekkleは国際的に発送されますか?
Sekkleは世界中への国際配送をご提供しています。適用されるすべての関税、輸入税、手数料、および/または税金はお客様のご負担となります。
Sekkle はすべての国で利用できますか?
We don’t ship to some countries because of legal restrictions or shipping carrier limitations.
The list of restricted countries may change depending on world events, but for now, we don’t ship to the following destinations:
Crimea, Luhansk, and Donetsk regions in Ukraine
Russia
Belarus
The Gaza Strip region in Palestine
Ecuador
Cuba
Iran
Syria
North Korea
Please note that Russia’s war in Ukraine severely limits shipping to Ukraine. For now, we’re only able to ship products fulfilled in our Latvian facilities.
Additionally, our shipping carriers have a list of countries where they temporarily don’t offer international shipping due to circumstances like natural disasters and other service disruptions. You can review the up-to-date information on the USPS homepage.
Please note that the list of countries where we or our shipping carriers don’t offer international shipping may change.
荷物が配達されなかったのに、追跡には配達されたと書かれている場合はどうなりますか?
If the package was marked as delivered by the carrier, but you reports that you have yet to receive it, Sekkle won’t cover the cost of reshipping or refunding the order.
There may be cases where the delivery was made, but the package was left in an unexpected location at your address. You should reach out to the carrier and inquire if any additional details were left by the delivery person. For example: “Left under the table on the back porch.”
If you are unable to locate the package, you will need to place a new manual order to have it reshipped. We’re not yet able to assist with filing claims with shipping carriers but hope to do so in the future!
郵送中に商品が破損していた場合はどうなりますか?
破損した商品が届いた場合は、破損した商品の写真を info@sekkle.com までお送りください。無料で交換品をお送りします。
注文のすべての商品は常に一緒に発送されますか?
梱包の違いにより別送となる商品もございます。
これらの製品は、マグカップ、額入りポスター、ポスター、キャンバス、ステッカー、ジュエリー、ビーンバッグ、バックパック、詰め物入り枕、スナップバック帽子です。
注文が処理されるまでどのくらいかかりますか?
Fulfillment time is the time it takes to make your ordered product. Our fulfillment time is calculated in business days:
2-7 bus. days for apparel products (t-shirts, leggings, dresses, etc.)
2-5 bus. days for non-apparel products (posters, mugs, phone cases, etc.)
97.66% of our orders are shipped within 5 business days. More than 50% of our orders are shipped within 3 business days or fewer.
Please note:
Fulfillment time doesn’t include shipping. To get an idea of how long an order will take to reach its destination, combine the estimated fulfillment time with the estimated shipping time.
Our fulfillment averages don’t account for the time an order might be put on hold.
Fulfillment for large orders may take longer than the 3-5 day average, but will still be fulfilled within 7 days.
返品はどこに送られますか?
The return address of your Sekkle product, is based on where your package was fulfilled:
Packages sent out from our US and Mexico fulfillment centers are returned to our Charlotte or Dallas facility. The correct return address will be mentioned on the order packaging. If this information isn’t for some reason available, then the returns must be sent either to Charlotte or Dallas, based on which facility is located closer to you.
Charlotte address: 11201 Ed Brown Rd, Charlotte, North Carolina, 28273.
Dallas address: 217 Wrangler Drive, Coppell, Texas 75019.
Canadian facility: 3500 Laird Rd, Mississauga, ON L5L 5Y4 Canada.
Latvian facility: Plienciema 5, Marupe, Marupes novads, LV-2167, Latvia.
Spanish facility: Travessía Prat de la Riba, 91-95, 08849 Sant Climent de Llobregat, Barcelona, Spain.
UK facility: Antar 2, Wobaston Road, Wolverhampton, WV10 6PZ.
Partner facilities in Australia: 40 Tanimbla Street, Kedron, Queensland 4031, Australia (apparel orders); 338 Albert St, Brunswick VIC 3056, Australia (non-apparel orders).
Partner facility in Japan: 817-3 Komiyaji, Shinwamachi, Amakusa City, Kumamoto Prefecture, 8630101 Japan.
Partner facilities in Brazil: Rodovia Santos Dumont, 4791 (Antigo KM 3,5), Armazém 111, Galpão 02, Empreendimento Caxias Park. Parque Paulista. CEP 25251-460. Duque de Caxias – RJ, Brasil (apparel orders & mugs); R. João Ferreira de Camargo, 714 – Jardim Mutinga. CEP 06460-060. Barueri – SP, Brasil (non-apparel orders).
Notice: These addresses are ONLY to be used for product(s) return and is based on where your package was fulfilled.
Once a return package reaches our facility, we’ll notify you via email. Based on the reason for the return, we’ll decide what the next steps should be.
間違ったアドレスを入力した場合はどうなりますか?
Since carriers calculate live shipping rates mainly by the zip code entered it is possible that an incorrectly formatted address could be entered and the package is still able to ship from our facility.
In some scenarios, the local post is still able to make the delivery depending on the error that was made in entering the recipient address.
If they are unable to deliver the package it will be returned to our HQ and you will be notified once it is received back. Within 7 days you will need to confirm the updated and correct address as well as confirm the charges for reshipping the package.
注文が送信されましたが、追跡情報が表示されないのはなぜですか?
Your order was shipped but it can take up to 48 hours for tracking info to show up in a carrier’s tracking system.
Note that international shipment tracking may take up to a few days to display any updates but that doesn’t necessarily mean the shipment is lost.
注文が郵便で紛失した場合はどうなりますか?
For packages lost in transit, all claims must be submitted no later than 2 weeks after the estimated delivery date. But no worries! We’ll cover the costs of reprinting and shipping a replacement order for you.
We may ask for your help before doing that, like confirming with you that the shipping address was correct. It would also be good to double check and get in touch with your local post office to try locating the lost order.
Keep in mind that if tracking information states an order was delivered but you haven’t received it, we won’t take responsibility and reship that order. In that case, any replacements would have to be at your expense.
注文した商品が差出人に返送されていると表示されていますが、どうすればよいですか?
ご注文が差出人へ返送される理由はいくつかありますが、最も多いのは配送先住所への配送が不可能な場合です。その他、税関で荷物が未受領の場合や、お客様による受け取り拒否・返送が考えられます。ご注文が当社施設に戻り次第、ご連絡いたします。その後、お客様にご連絡し、今後の対応についてご相談させていただきます。再発送をご希望の場合は、最新の住所をお知らせください。税関で未受領の場合、お客様による返送の場合、または当初の住所が誤っている場合は、新たな送料が発生します。
関税や税金は誰が支払うのですか?
通関手数料は、ご注文金額、国による制限、その他商品自体の条件によって異なる場合があります。適用されるすべての通関手数料および輸入税はお客様のご負担となります。
戻り値
返品の請求はどのくらいの期間で提出する必要がありますか?
誤印刷、破損、不良品に関するクレームは、商品到着後7日以内にご提出ください。輸送中の紛失については、配達予定日から2週間以内にご提出ください。
模様の配置や縫い目の模様の並びの微妙な違いによる返品はお受けできません。
購入した商品を交換できますか?
申し訳ございませんが、現時点では交換を行うことはできません。
いつ返金されますか?
返品を受領した後、元の支払い方法でクレジットが返金されるまで 5 ~ 7 営業日かかります。
返品はどこに送られますか?
The return address of your Sekkle product, is based on where your package was fulfilled:
Packages sent out from our US and Mexico fulfillment centers are returned to our Charlotte or Dallas facility. The correct return address will be mentioned on the order packaging. If this information isn’t for some reason available, then the returns must be sent either to Charlotte or Dallas, based on which facility is located closer to you.
Charlotte address: 11201 Ed Brown Rd, Charlotte, North Carolina, 28273.
Dallas address: 217 Wrangler Drive, Coppell, Texas 75019.
Canadian facility: 3500 Laird Rd, Mississauga, ON L5L 5Y4 Canada.
Latvian facility: Plienciema 5, Marupe, Marupes novads, LV-2167, Latvia.
Spanish facility: Travessía Prat de la Riba, 91-95, 08849 Sant Climent de Llobregat, Barcelona, Spain.
UK facility: Antar 2, Wobaston Road, Wolverhampton, WV10 6PZ.
Partner facilities in Australia: 40 Tanimbla Street, Kedron, Queensland 4031, Australia (apparel orders); 338 Albert St, Brunswick VIC 3056, Australia (non-apparel orders).
Partner facility in Japan: 817-3 Komiyaji, Shinwamachi, Amakusa City, Kumamoto Prefecture, 8630101 Japan.
Partner facilities in Brazil: Rodovia Santos Dumont, 4791 (Antigo KM 3,5), Armazém 111, Galpão 02, Empreendimento Caxias Park. Parque Paulista. CEP 25251-460. Duque de Caxias – RJ, Brasil (apparel orders & mugs); R. João Ferreira de Camargo, 714 – Jardim Mutinga. CEP 06460-060. Barueri – SP, Brasil (non-apparel orders).
Notice: These addresses are ONLY to be used for product(s) return and is based on where your package was fulfilled.
Once a return package reaches our facility, we’ll notify you via email. Based on the reason for the return, we’ll decide what the next steps should be.
Sekkleの返品ポリシーとは何ですか?
If you are not completely satisfied with your Sekkle purchase, you may submit a request for return at info@sekkle.com.com within 7 days from when your package is received.
Returns will be subjected to a $5.95 shipping and handling fee, which will be deducted from your refund.
Items must be returned in their original unaltered, unworn, and in new re-sellable condition with all of the tags attached. We are currently unable to complete exchanges. All refunds will be credited to your original method of payment.
International orders are responsible for their own shipping.
No refund or credit on the following:
Any item(s) purchased at discount or on sale
Items marked final sale
Gift cards
Jewelry
Swimwear
Underwear
Original shipping costs are unfortunately non-refundable.
Returns will be processed within approximately 5 to 7 business days after we receive your return.
一般情報
ソーシャルメディアのインフルエンサーと協力していますか?
あなたの商品はどこで作られていますか?
当社は米国、メキシコ、中米、カリブ海諸国、ヨーロッパに工場を構えています。一部の製品は他国から輸入しています。
製品とお手入れ方法
なぜシャツに酢の臭いがするのでしょうか?
When unpacking a new shirt or hoodie with a direct-to-garment (DTG) print, you might notice a vinegar-like smell or an off-white residue. Don’t worry, that’s not unusual – it’s from a fixation agent applied during the printing process and it’s not permanent. Fixation agent (sometimes known as pre-treatment) is used for all DTG prints across the industry. It helps the ink bond with the fabric, and without it, the ink would flake off the garment.
The solution is simply to wash the garment! Neither the residue nor the smell is permanent and both should go away after one wash. If the discolouration is noticeable, the quality control team will include a card explaining that it’s from the fixation agent. Here’s how it looks:
帽子のお手入れはどうすればいいですか?
キャップをきれいにするには、洗濯機ではなく手洗いするのが一番です。手洗いすることで型崩れを防ぎ、刺繍のデザインも損なわれません。中性洗剤(漂白剤は使用不可)をぬるま湯でお使いいただくことをお勧めします。汚れが気になる場合は、柔らかい毛のブラシをご使用ください。
プリントアパレル(衣服に直接)
プリント柄の衣類は、裏返しにして、中性洗剤を使用し、同系色の衣類と一緒に洗濯機で冷水で洗えます。非塩素系漂白剤は、必要な場合にのみ使用してください。柔軟剤は使用せず、ドライクリーニングも避けてください。DTGプリントの衣類は、低温でタンブル乾燥できますが、吊り干しが最適です。アイロンをかける際は、裏返しにして低温でアイロンをかけてください。プリント部分にはアイロンをかけないでください。
刺繍アパレル
刺繍入りのシャツは、中性洗剤を使い、同系色のものと一緒に、裏返しにして洗濯機の弱水流で洗うことができます。少量の塩素系漂白剤も使用できますが、非塩素系漂白剤のほうが安全です。水に色が残っている場合は、ぬるま湯で数回すすぎ、その後冷水ですすいでください。この際、染み付いた刺繍部分はこすらないようにしてください。刺繍入りの衣類はドライクリーニングも可能です。洗濯後は、衣類を浸したまま放置したり、濡れたまま重ねて置かないでください。刺繍部分を絞ってはいけませんが、乾燥機で乾かす場合は冷風設定を使用してください。衣類にアイロンをかける場合は、裏返しにして、できれば布を2枚重ねて挟んでアイロンをかけてください。刺繍部分を濡らしてからアイロンをかけたり、スチームアイロンを使用したりしないでください。
全体にプリントされたアパレル
全面プリントの衣類は、同系色のものと一緒に洗濯機で水洗いできますが、漂白剤は使用しないでください。低温でタンブル乾燥できます。アイロンがけやドライクリーニングはできません。
全体にプリントされたスウェットシャツ
全面プリントのスウェットシャツは生地が若干異なります。そのため、漂白剤を使用せずに同系色のものと一緒に冷水で洗濯機洗いし、低温でアイロンがけすることは可能ですが、タンブル乾燥やドライクリーニングはできません。
昇華アパレルとタオル
昇華プリントのアパレルとタオルは、どの温度でも洗濯できますが、冷水または温水での洗濯をお勧めします。また、ポリエステル素材は色落ちしやすいため、同系色と一緒に洗うことをお勧めします。
バッグとバックパック
オールオーバープリントのバックパックは手洗いが必要ですが、洗濯後は低温でタンブル乾燥できます。漂白剤、アイロン、ドライクリーニングはできません。オールオーバープリントのビーチバッグ、トートバッグ、巾着バッグは、漂白剤を使用せずに洗濯機の冷水コースで洗えます。洗濯後は低温でタンブル乾燥できます。アイロン、ドライクリーニングはできません。
枕
枕カバー自体は、漂白剤を使用せずに洗濯機で水洗いできます。また、低温でタンブル乾燥も可能です。アイロンがけやドライクリーニングはできません。枕の中身は手洗いのみ可能です。
マグカップ
当社のホワイトマグカップは電子レンジと食器洗い機に対応しています。ただし、マットブラックのマジックマグカップは手洗いのみで、電子レンジには使用しないでください。また、傷がつきやすいので、特にご注意ください。
ポスターとキャンバス
ポスターやキャンバスを長持ちさせるには、直射日光や屋外に置かないでください。柔らかく乾いた布や羽根ぼうきで優しくほこりを払いましょう。
電話ケース
ケースをスマートフォンから取り外します。水に少量の低刺激性洗剤を加え、布かスポンジを湿らせます。湿らせた布でケースを優しく円を描くようにこすります。室温で自然乾燥させます。
お支払い方法
どのような支払い方法を受け入れますか?
We accept the following payment types:
Credit/debit card: Visa, Mastercard, American Express and Discover
Sekkle Gift Card
Apple Pay
Gpay
PayPal
Sezzle
Prepaid Visa/Mastercard gift card: In case of product cancellation or return, please keep your Visa or Mastercard gift card. Refunds will be credited to your original method of payment.
注文の支払いに複数のクレジットカードを使用できますか?
いいえ。ただし、Sekkle ギフトカードと主要クレジットカードを組み合わせて注文の支払いを行うことは可能です。
お問い合わせ
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テキスト: 1-647-770-6740 (全世界)
メールアドレス: info@sekkle.com
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